Alla inlägg under juli 2008

Av J - 31 juli 2008 17:47

Jag mår så jävla dåligt just nu. Känner mig helt slutkörd, och vet inte hur länge till jag orkar. Semester från nästa fredag, men klarar jag mig ända tills dess?


Jobbar hela helgen, är bara ledig på måndag. Det är jättestressigt på jobbet, precis som det varit hela sommaren eftersom jag varit den enda ordinarie kvar på avdelningen = det är jag som fått fixa allt.


Tror dessutom att jag håller på att få en infektion eller något i ena ögat, det rinner och gör ont. Värker runt hela ögat, som i en stor cirkel, ca 5 cm i diameter.


Måste skriva mitt cv idag också och börja leta jobb. Kan eventuellt få vara kvar där jag jobbar nu en månad extra, till sista september, men på en annan avdelning som är ännu tyngre, och där personalen inte direkt är överrolig. Men man måste ju ha ett jobb..



Av J - 29 juli 2008 13:34

Han fyller år idag, H. Firar väl med sin fula tjej som ser ut som att hon är typ 40.


Jag vägrar säga grattis, fast vi varit inne samtidigt på både FB och msn. "Grattis, du borde nu officiellt växa upp"

Av J - 29 juli 2008 10:55

Jag tror inte att jag mår så bra. Inte bara för att jag för tillfället är bakis, utan mer för sakerna folk säger till mig, eller om mig..


Din syster är så söt, men hur mår hon egentligen? Hon ser så trött ut numer. hade Gab sagt till Systeryster efter vårat häng på Imperiet förra veckan.


Vilken tur att du snart har semester, du börjar se väldigt hålögd ut fick jag höra av en arbetskamrat häromdagen.


Fan J, du ser riktigt sliten ut, du måste ta hand om dig. Du måste skaffa ett annat jobb, och du måste äta ordentligt sade Pirren igår och kramade mig. Jag vill inte att du sliter ut dig helt när du är 20, du är ju som min lillasyster, jag blir ju orolig!

Av J - 28 juli 2008 06:36

Konstiga drömmar i natt igen, dålig sömn, vaknar ledbruten.

Snart dags att åka till jobbet.


Det enda som inte känns skit är att min semester börjar nästa fredag. Bara tio arbetsdagar kvar..

Av J - 27 juli 2008 14:19

Slog i tån igår och den ser helt grotesk ut. Hela min lilltå är lila och det dunkar i den. Men om man ska tänka postivt så matchar den i alla fall nagellacket.

Av J - 27 juli 2008 04:42

Åh nej. Socialbidragstagarbruden i lägenheten ovanför spelar Winnerbäck igen - Om du lämnade mig nu, duetten han gjorde med Miss Li.

Som att det inte är illa nog ändå, att komma hem full från krogen, ensam och trött - nu måste man lyssna på Winnerbäck också. På repeat.

Av J - 26 juli 2008 16:14

Hade tänkt träna lite men det är fan för varmt. Dessutom var jag ett par timmar i centrum med Roy och Systeryster, och gick på Systemet och handlade lite mat.


Bjuder tjejerna på lite middag innan vi drar till Ace ikväll. Har köpt massa goda grönsaker, och quornbitar som jag tänkte marinera lite innan. Och så har vi massa bubbel att dricka - rosa till och med! 


Promenaden till och från centrum, i stekvärmen, med massa tuuuunga kassar får fan räcka för idag. Det var värre än ett träningspass, seriöst..

Av J - 26 juli 2008 11:58

Can't stand by myself

Hate to sleep alone

Surprises always help

So I take somebody home

to find out how I feel

I feel just like a baby

Partrait of a lady

Poster of a girl

 


Ovido - Quiz & Flashcards