Alla inlägg under mars 2009

Av J - 31 mars 2009 12:11

Vad passar bättre en dag som denna?



Av J - 31 mars 2009 02:10

Jag borde vara tröttare. Jag har varit vaken i över 22 ½ timme, varit på jobbet i 14 av dem, bakat både rulltårtor och kladdkakor, knappt ätit, och druckit ett gäng drinkar. Ja, drinkarna var efter jobbet såklart, inte på arbetstid...


H ringde när jag var ute. Han vet att jag brukar hänga på VL på måndagar och dricka billiga och goda drinkar, och var på väg från en kompis en bit därifrån. Han ville inget särskilt verkade det som, men nämnde ett par gånger att han skulle hyra film och köpa godis. "Jasså, själv ska jag väl fortsätta förstöra levern lite till..." svarade jag, och tyckte att han nästan lät lite småbesviken när jag sa det.

Jag har varken sms:at eller ringt honom, känner mig riktigt duktig. Vet faktiskt inte ens om jag vill göra det. Det känns konstigt.

Av J - 30 mars 2009 05:14

Hur jag ska orka den här dagen är ett mysterium. I går jobbade jag i nästan 12 timmar, och i dag blir det dryga 14 timmar på jobbet. Mina fötter och ben är redan helt ömma och värker, och jag orkar knappt lyfta på armarna. Det blir mycket kaffe i dag tror jag...

Av J - 29 mars 2009 08:32

I går hade jag skitkul. På riktigt. Var ute med Systeryster och ett helt gäng från jobbet. Två av oss ska jobba i dag, och var glada att de gjort om schemat. Jag börjar kvart i tio, och det var en jävla tur att jag vaknade av mig själv nu för jag hade glömt ställa väckarklockan. Och glömt ställa fram klockan också.


Nu ska jag stressa iväg. Bussen går om 20 minuter, och jag vaknade nyss...

Av J - 28 mars 2009 09:16

Kvällen började på topp, jag var pepp, jag var vacker och jag var nästan glad. Sedan gick det bara utför. Värsta snedfyllan. Stack ifrån Debaser, svängde förbi Bauer, drog därifrån. Ville vara mig själv för en stund och gick till SK och drack en Norrlands.

Av J - 27 mars 2009 17:50

I går fick jag förresten höra att jag var lik Frida Hyvönen. Bra eller dåligt? Han som sa det tyckte i alla fall att hon var snygg, så i hans ögon var det ju positivt...

Av J - 27 mars 2009 09:04

Jag vet inte om jag är bakis, eller om jag fortfarande är lite på lyset. Det är svårt att avgöra. Har sovit kanske 2-3 timmar, och kan inte somna om. Det ska komma någon snart och byta ut min dörr, så det är väl lika bra att vara vaken antar jag....


Hur ska jag orka gå ut i kväll? Jag kommer dö.

Ovido - Quiz & Flashcards