Alla inlägg under september 2008

Av J - 30 september 2008 12:07

Jag drömde jättekonstigt hela natten. Jag drömde att jag hade ett eget litet hus, och det var vinter och drog in kallt mellan plankorna på vinden. Plötsligt var H där, och han hade skickat en massa vykort till mig (med frimärken med facebooks logga på, konstigt nog) och nu hade han fått för sig att han skulle täta min vind. Hur nu han visste att den var kall, och hur han nu visste var jag bodde.

Med sig hade han en hund, och en tjej som sa att hon hade varit tillsammans med honom för femton år sedan, och som hette Elin. "Men kalla mig Erika, det gör alla mina vänner. Visst är H snygg naken?"

Sedan kom även NN, ni vet hans senaste ex, och hon var jättesur. Vad fan hade hon hemma hos mig att göra? Och varför ville hans fd flickvänner prata om hans kropp när han renoverade mitt hus? Helt jävla stört. Helt lösryckt alltihopa.

Av J - 30 september 2008 09:49

If there's no one there, then there's no one there

But at least the war is over.

 

Av J - 30 september 2008 00:45

Kanska ska träffa H på torsdag. Ta en fika bara, inget mer. Men jag tror inte det kommer bli något. Han kommer fega ur.


Det är något med killar i 30-årsåldern. De är så jävla rädda. De bangar ur. Vad finns det att vara så rädd för egentligen? Att känna något? Lite pirr? Kom igen för i helvete. 

Av J - 29 september 2008 22:53

Jag är lite full. Det smakar öl och järn i min mun. Kanske har jag bitit mig i tungan. Det enda jag vet for sure är att jag har druckit sedan klockan 13. Hittade en öl i kylen nu när jag kom hem. Den öppnade jag.

Av J - 29 september 2008 07:36

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag hatar, hatar, att gå upp på morgonen. Det gör liksom ont i hela kroppen, det värker av trötthet. Jag vill inte kliva upp ur sängen på en vecka, minst. Men nu är det ju intro på delkurs nummer två idag, logik, och det kan ju vara bra att gå på den.

Imorgon blir det i alla fall en rejäl sovmorgon, för de har flyttat föreläsningen till klockan två. Wie.

Av J - 29 september 2008 00:10

Knarkar lite Radio Dept. innan läggdags.


Är så trött. Ont i axeln. Tar ett par värktabletter (jag tackar de högre makterna för Voltaren) så kanske det går att sova utan att dö av smärta.


Imorgon sätter jag igång med min yoga igen, innan jag blir alltför stel..

Av J - 28 september 2008 22:59

Jag tycker inte om msn. Det är bland det värsta jag vet. Därför är jag nästan aldrig inloggad, eller väljer att visas som offline. Jag är bara inne sent på kvällen, och på nätterna, när det knappt är någon inne. Då man kan prata med bara en eller två personer, istället för att femton stycken skriver till en samtidigt så fort man loggar in.

Av J - 28 september 2008 21:08

Efter att omröstningen pågått en vecka skulle jag vilja offentliggöra resultatet, men det känns lite fånigt. Dels för att det bara är tio personer som svarat (resten är visst för fega) och dels för att alla lätt kan se resultatet genom att klicka på "se resultat" under undersökningen. Så jag låter bli. Kolla själva istället.

Ovido - Quiz & Flashcards