Alla inlägg under februari 2009

Av J - 28 februari 2009 14:38

Jag tror jag är döende.

Av J - 28 februari 2009 11:46

I dag mår jag even worse. Jag har i princip tappat rösten, har jätteont i halsen och det känns som jag har cement i huvudet. Min underläpp har spruckit och gör ont som fan och jag har snart slut på värktabletter. Dessutom måste jag skriva tentajäveln, hur nu det ska gå till.

Jag sov kasst i natt, vaknade femtiosju gånger av att jag frös. Trots mjukisbyxor och tjocktröja, duntäcke och två filtar, samt raggsockor. Jag hatar det här. Nu ska jag försöka skriva lite. Wish me luck.

Av J - 28 februari 2009 01:17

Skickade precis iväg ett litet facebookmail till mina vänner - förutom Gary som tagit bort sin Facebook. Det löd såhär:

 SÖtaste älskade vänner. Detta skriver jag helt nykter - är det något som verkar konstigt skyller jag på feberyra. När jag ligger här i nästan 40 graders feber känner jag att det kanske inte var någon bra idé att börja använda skinnjacka i februaris snöstormar, gå på konsert ikväll eller dricka fem, sex dagar i veckan. Mitt immunförsvar är i botten... Ska försöka sova nu och bli frisk och kru till imorgon men är det itne bättre då måste jag nog ställa in kvällen hos mig. Måste bi frisk till måndag när nya jobbet börjar... Hu. Återkommer under dagen.
Love you all. Är det någon jag missat, förlåt. Nu ska jag däcka. Orkar inte sätta på mobilen igen (den dog) så om någojn pratar med Gary kan den ju informera vidare.
Bläh. puss.


Ser nu att alla ord inte är helt korrekt stavade. Det skiter jag i. Värktablett, hostmedicin, multivitaminjuice, sova. Så kanske det blir bättre.

Av J - 27 februari 2009 19:26

Vilken underbar cover... Billie the Vision & the Dancers spelar Friday I'm in love.

Av J - 27 februari 2009 18:40

Jag har fortfarande inte skrivit ett enda ord på hemtentan. Sov lite istället, jag tror jag håller på att bli sjuk. Igen.

Lajnus kommer inte med på Billie the Vision ikväll, han är tydligen sjuk också, så det blir bara jag och syrran. Vi ska åka till Nalen, se spelningen, inte dricka, och sen åka hem och sova. That's the plan.

Av J - 27 februari 2009 16:05

Jag kan inte koncentrera mig på min hemtentaskrivning. Det går åt helvete. Jag kan inte ens välja fråga. Jag bara tänker på honom. Förresten skulle tentan gå åt helvete ändå. Som allt annat.

Av J - 27 februari 2009 13:14

Kvällen var lyckad i går. Jag hade jätteroligt, och folk verkade nöjda med vår musik. Dessutom tittade H på mig mycket, ofta och länge. På väg hem säger han att om du köper en juice till imorgon, och en påse bilar så betalar jag taxin hem till mig. Deal. Knappa tre timmars sömn blev det.

Det var värt det. Fastän det aldrig kommer bli vi. Hur svårt kan det vara egentligen? 

Av J - 26 februari 2009 17:15

You never understand me

I can't look after myself

Oh no I can't look after myself

 

Ovido - Quiz & Flashcards