Alla inlägg under oktober 2008

Av J - 31 oktober 2008 17:24

Jag känner mig som en isbit. Helt genomfrusen.

Ska ta ett varmt bad, och hoppas att det blir bättre sen. Men just nu är jag bara sjukt trött och har ont överallt. Tar en sväng på Flopp bara, sen åker jag nog hem och sussar.. 

Av J - 31 oktober 2008 05:50

Nu är det dags att springa iväg till bussen. Jobba, jobba, jobba, åka till skolan och lämna in hemtentan, pka till centrum och hämta ut ett paket, åka hem, sova en timme, göra mat, fixa grejer, åka till stan.. Flopp, sedan utgång. Hur fan ska man orka?


Jag vill bara sova. Jag har ont överallt, och mår illa. Sova, sova, sova.

Av J - 31 oktober 2008 05:09

Det värsta är att det gör fysiskt ont att gå upp så här tidigt. Det verkligen värker i hela kroppen. Försöker ladda med lite Broder Daniel, men.. det går sådär.


Jag vill inte jobba idag, jag vill inte. Men man måste ju. Det är väl det här som kallas att bli vuxen.

Av J - 31 oktober 2008 00:32

Jag borde verkligen sova. Jag ska upp om 4½ timme, börjar jobba klockan 7. Usch, usch, usch. Helst skulle jag vilja ligga i sängen och bara ta det lugnt tills typ.. på tisdag eller något. 


Kallt som fan är det också.

Av J - 30 oktober 2008 23:43

Träffade en gammal kompis och fikade idag,efter att inte ha setts på evigheter. Typ ett år. Det var jättetrevligt.

Vi snackade om folket vi umgicks med förr, vad som hänt sedan senast, hur det känns att bli vuxen. Eller om man någonsin kommer att bli det.

Och jag funderade i mitt stilla sinne över varför vi inte tagit upp det här igen tidigare. För det var ju så himla roligt.

Av J - 30 oktober 2008 14:38

Äntligen, äntligen klar!

Jag tänker inte läsa igenom skiten, det gör jag aldrig. Jag bara skickar.

Nu är det en hel månad kvar tills nästa gång det är dags för tentaångest.


Firar med att krypa ned i min varma, sköna säng igen.  För ja, nu är den faktiskt varm. Jag har nämligen någon som väntar på mig..

Av J - 30 oktober 2008 13:15

Jag har lyckats sova i något konstig position i natt, vilket orsakat att min axel värker som fan. Jag kan knappt röra vänsterarmen. Det känns som att jag har krossat min egen axel. Aj.


Ska försöka hinna klart med tentan nu, så jag kan fortsätta resten av min dag enligt plan. Wis me luck..

Av J - 29 oktober 2008 16:11

Jag skriver nog aldrig så många blogginlägg om dagen som jag gör när jag pluggar. Eller förlåt, skjuter upp pluggandet ska det vara.


Ikväll ska vi ut, jag och Märy och grabbarna. Det ska bli kul, men det hade såklart varit hundra gånger roligare om de andra tjejerna kunde följa med också. Jag saknar dem.  Mest saknar jag Jerry, för hon är den jag träffar minst. Sötjerry.

Ovido - Quiz & Flashcards