Alla inlägg under februari 2011

Av J - 20 februari 2011 12:20

Den där pojkvännen jag hade en gång i tiden (senast jag använde den här bloggen) gjorde jag slut med för länge sedan. Och den eländige H kommer nog aldrig bli ett helt avslutat kapitel...

Inte ens när han nu snart ska ha barn med sin nya tjej känns det som att han kan släppa greppet om mitt hjärta helt och hållet.


I går på väg hem från en fest såg jag en kille som var lik honom gå och hålla en gravid tjej om axlarna. Jag blev alldeles kallsvettig och kunde inte andas. Tänkte att nu dör jag nu dör jag för även om jag egentligen inte vill vara med honom längre kan jag inte riktigt acceptera att han blev tillsammans med en tjej för att "om du kan vara ihop med den där tönten kan ju jag lika gärna bli tillsammans med NN" och att de nu, ett och ett halvt år senare, väntar barn.

Jag kan verkligen inte greppa det.

Ovido - Quiz & Flashcards