Alla inlägg den 11 maj 2008

Av J - 11 maj 2008 23:48

Om du någon dag (eller natt för den delen..) inte vet vad du ska göra, se filmen Juno. Och lyssna på soundtracket. Såg filmen för att par månader sedan, tre gånger på en månad, och har dessutom fastnat totalt för filmmusiken.

Underbar film - ännu bättre musik. Litet tips bara..

Av J - 11 maj 2008 23:10

Förresten hörrni, 60 unika besökare på en dag - det är rekord på den här bloggen. Men finns det någon som faktiskt återkommer hit, någon som tycker att det här är intressant? Förutom B (vilket jag oftast glömmer bort, så när jag ska berätta något "nytt" för henne så säger hon att hon redan läst det på min blogg..).


Fan,jag känner mig.. Jag vet inte. Jag vet inte hur jag ska förklara. Allt är bara så konstigt.


Jag och B satt och pratade i timmar, om relationer, om hur svårt det är att lägga ned något som är bra, fast man vet att man bara mår dåligt av det. Eller ja, om man mår dåligt så kanske det inte är bra.. men man mår ju ännu sämre utan. Jag känner mig så som. Det känns som att någon slitit bort en del av mig och vägrar ge tillbaks den..

Av J - 11 maj 2008 22:41

Jag vill verkligen åka tillbaka till Italien. Helst idag, eller i alla fall imorgon. Bara för ett litet tag. Får nöja mig med att lyssna på Subsonica istället.

Av J - 11 maj 2008 16:47

AW sade att han hade gett Markus Krunegård (och Laakso) en chans eftersom jag lyssnar så mycket på dem - då måste de ju vara bra. Och jag måste säga, än en gång, att jag älskar Markus Krunegård. Han är ett geni. Markus, marry me!

Av J - 11 maj 2008 14:40

B kommer hit om någon timme, vi ska mysa och göra middag och kanske sitta i solen på balkongen. En myssöndag med bästa kompisen är ju aldrig fel. Och nu har vi ju minst sagt en hel del att avhandla - det har varit en äventyrlig vecka för oss båda..

Av J - 11 maj 2008 14:02

AW åkte precis härifrån. Man kan ju onekeligen säga att det var en..spännande kväll igår. Han var ganska full, och vi känner egentligen inte varandra, och jag bara dansade dansade dansade med J&J och med mig själv och med alla.. har fortfarande ont i fötterna.


Hur som helst, så följde denne AW med mig hem. Jag vet egentligen inte riktigt varför. Men tro inte att jag är värsta slampan som knappt kan vänta tills sängen kallnat sedan H var här, innan jag släpar hem andra killar. Vi hade faktiskt inte sex igår. Jag stekte pyttipanna som vi åt, han lånade min tandborste, och sen gick vi och lade, utan att nuppa. Så det så.


Jag behövde bara lite sällskap, och varför då inte en söt och trevlig kille med jävligt bra musiksmak? Något måste man väl göra för att lite mer aktivt försöka glömma H.

Av J - 11 maj 2008 01:29

På johnossi, full o glad, och AW kysste mig. Eller, jag honom..

Ovido - Quiz & Flashcards