Alla inlägg den 13 maj 2008

Av J - 13 maj 2008 23:42

Fast ikväll känns det som att inte ens min favorit-stressa-av-coola-ner-musik funkar. Jag ska gå upp igen om bara lite drygt fem timmar. Känns det bra eller? Svar nej.

Av J - 13 maj 2008 23:22

Ja, och när Billie the vision & the dancers åker fram i Media player såhär på kvällen är det för att jag försöker varva ned lite för att snart kunna sova.

Lars Lindquists röst kan faktiskt lugna ned mig.

Ah.. och de geniala texterna, den underbara musiken.. Hur skulle jag kunna leva utan det här?

Av J - 13 maj 2008 23:19

Overdosing with you med Billie the vision & the dancers och Hello Saferide är bra. Riktigt bra. Har gillat den sedan första lyssningen, men föll rejält för den när jag och J såg Billie the vision på Nalen i höstas.


Men bäst är, såklart, I'm Pablo. Ja, och alla andra låtar med såklart. När det kommer till Billie the vision kan jag inte välja.

Av J - 13 maj 2008 22:19

Äntligen hemma igen. Visst, jag älskar min familj, men jag blir så rastlös och lättirriterad när jag är där.

Men det var helt okej att äta en varm macka ochtitta på TV en stund (Desperate housewives, om jag inte sa det innan?) och småprata lite med mamma under reklampauserna.


Men som sagt.. det är verkligen verkligen skönt att vara hemma igen. Även om det känns som att jag håller på att bli helt knäpp. Har nästan glömt redan hur det är att bo tillsammans med andra.

Av J - 13 maj 2008 20:27

Mamma ringde och frågade om jag inte skulle komma hem till henne snart. Det är väl lika bra att gå dit innan de ringer och tjatar igen. Måste ju trots allt se Desperate Housewives, och även om mitt programkort laddat med 60 kanaler kom idag har jag inte fått digitalboxen än och lever fortfarande med endast public service.


Av J - 13 maj 2008 19:57

Det är rätt lyhört här. Jag kan höra grannarna prata ute i porten.

När H var här frågade han skrattande om jag trodde att grannarna hört något när vi hade sex.

"Jag tror inte det hörs så bra" sade jag.

"Men man kan ju hoppas, så fick de något att glädja sig åt" flinade han tillbaka.



Av J - 13 maj 2008 18:22

Jag har verkligen kommit av mig. Har inte orkat packa tillbaka böckerna. Har inte orkat flytta ihop alla möbler till mitten av rummet. Har inte orkat leta fram mobilen som ligger i något hörn nånstans - hoppas ingen ringer, för jag orkar inte resa mig från det kallakalla repiga parkettgolvet som jag sitter och fryser på och lyssnar på The Decemberists.


Vad hände? Varför blev jag plötsligt så handlingsförlamad? Faktum är att.. jag orkar inte bry mig om det heller just nu.

Av J - 13 maj 2008 16:19

Då var det ju jävligt dumt att packa upp böckerna, om han kommer och "målar" imorgon. Ned med dem i kassarna igen. FAN.

Ovido - Quiz & Flashcards