Alla inlägg den 14 maj 2008

Av J - 14 maj 2008 23:45

Nej, nu struntar jag i det här. Hade tänkt se en film, eller läsa lite i en ny bok (läste precis två kapitel men minns ingenting..) men jag blev så trött. Ska försöka sova, även om jag vet att jag i samma stund som jag lägger huvudet på kudden kommer att bli pigg igen.

Men, man kan ju lika gärna försöka. Jag har ju inte direkt något annat för mig..

Av J - 14 maj 2008 22:06

Sverige pussas och kramas måste vara världens sämsta program. Men jag skulle inte banga på Magnus Betnér. Tänk honom med lite whipped cream på..

Björn Gustafsson däremot skulle jag inte ta i med tång. Visst, han är rätt rolig men killen ser ju ut att vara femton, max.

Av J - 14 maj 2008 20:57

Är det tragiskt att sitta ensam framför TVn med världens största popcornskål? Säg, det. Jag är tragisk, jag vet.


Det värsta är att jag hade varit sugen på popcorn i flera veckor, och nu när jag äntligen har en massa popcorn smakar allt bara bläh.

Av J - 14 maj 2008 20:34

Jag är så jävla rastlös. Kan inte bara sitta i soffan och titta på Men in trees, fast det är ett av mina favortiprogram, fast jag sett alla avsnitt. Jag vet inte vad jag ska göra vet inte vet inte vet inte

Av J - 14 maj 2008 18:47

Har hämtat digitalboxen. Tyvärr stötte jag ihop med proggargrannen på bussen hem. Jag ville lyssna på musik, men han babblade hela vägen. Hallå, vi bor grannar, det betyder inte att jag vill bli polare med dig. Jag är inte intresserad av att höra dig prata om din katt eller den numera nedlagda karaokeklubben. Men tack än en gång för blomman..

Av J - 14 maj 2008 16:50

Den här dagen suger. Det är kallt, det regnar, och min lägenhet är ett hellhole.

Ingen orkar eller har lust att åka till Tyresö. Det var inte min plan, det var inte jag som kom på det, men det är väl ändå inte så jävla kul att se hur lättvindigt folk tar på vissa saker. Så mycket betydde det liksom.


Jag har ingen lust att vara kvar här hos mamma någon längre stund, men jag måste åka till Granängsringen och hämta min digitalbox från Comhem innan jag går hem, för annars orkar jag aldrig ut igen i det här vädret, och jag måste ju kunna titta på tv.


Av J - 14 maj 2008 15:36

Sitter i mammas datarum, i sällskap av mina yngre bröder och deras kompis, eftersom mitt hem är ockuperat av en gråhårig målare med fula tänder. Det är brunt papper på golvet i hallen och köket, och min hatthylla står på golvet i vardagsrummet.

De två förstnämnda rumman blir tydligen klara på fredag, så hugger han in på v-rummet på måndag.  Hoppas det blir färdig på tisdag när jag fyller år, så jag slipper sova hos mamma på min födelsedag..

Ska sova hemma tills det är dags för tapetsering i rummet, sedan måste jag ställa sängen på högkant, lutad mot soffan, för att det ska finnas tillräckligt med svängrum för att man ska kunna fixa med tapeterna. 

Av J - 14 maj 2008 05:44

Och så var det dags att åka.. Det blir glasögon idag, i alla fall tills jag slutar jobbet för dagen. Min pollenallergi och mina månadslinser tar kål på mina ögon. Så fort lönen kommer in på kontot ska jag beställa nya endagslinser, för jag klarar inte av det här.

Ovido - Quiz & Flashcards