Alla inlägg den 14 maj 2008

Av J - 14 maj 2008 05:35

Det är så kallt här, särskilt på morgonen. Varje morgon bävar jag för att hoppa in i - och ännu mer ut ur! - duschen. Skaka av köld med blåfrusna läppar.. Bläh.

Av J - 14 maj 2008 05:01

Och så var det dags att gå upp igen..


Har drömt så mycket sjuka grejer i natt - att Nalle-Maja (ni vet Bamses dotter..) bodde på mitt jobb, och att hon fyllde år och jag skulle baka en tårta åt henne.

Att jag cyklade hela vägen till jobbet - från Tyresö till St eriksplan.Jag som hatar att cykla.

Att målar/tapetserarkillen var här och fixade färdigt hela lägenheten medans jag låg och sov. (Om det ändå vore så väl..)

Att en granne ville flytta in hos mig ett tag med sina 7 katter eftersom hennes tvättmaskin var trasig. "Jag är allergisk mot katter, och jag känner ju inte dig.." sade jag. Då hoppade hon ut från balkongen. Inte min som tur var, utan en balkong på åttonde våningen. Varifrån nu den våningen kom - mitt hus har bara fyra..


Hur fan hann jag med att drömma allt det där på typ 4½ timme? You tell me..

Ovido - Quiz & Flashcards