Alla inlägg den 20 maj 2008

Av J - 20 maj 2008 22:48

Nej, nu är det dags att bege sig inåt stan för att fira lite till. Har dessutom kylen full med öl, vin och lite bubbel om man skulle ha tråkigt när man kommer hem.. Lämnar datorn på så det lär bli ett inlägg eller två när jag kommer hem.

Puss och kram!

Av J - 20 maj 2008 21:29

Vitt vin och Desperate Housewives innan den stundande utgången. Tänker dock inte ha den röda klänningen, den får vänta till festen nästa vecka så jag hinner köpa ett par skor till, utan en rätt snygg svart cocktailklänning som är betydligt mycket lättare att hitta skor till.


Får se hur det blir ikväll, vart vi går och så. Om man hittar någon snurrig göteborgare med passerat bäst före-datum eller om man får åka hem själv..

Av J - 20 maj 2008 16:27

Och så kollade jag just saldot på mitt bankkonto och blev ännu mer nedslagen...

Av J - 20 maj 2008 16:22

Jag måste diska och plocka undan från diskbänken och dammsuga. Dessutom måste jag pallra mig iväg till centrum och handla något ätbart att bjude på när mina kära vänninor kommer hit om lite drygt en timme.

Hur ska jag hinna? HUR SKA JAG ORKA?


Hade dessutom en riktig skitdag (jag är vårdbiträde, jag byter blöjor på gamlingar - jag skojar inte när jag säger att det var bajs i stora lass)på jobbet och har ont i armarna sedan jag kånkade hem mina vinflaskor från stan.


Stackars stackars mig..

Av J - 20 maj 2008 16:02

Är nyss hemkommen, nyklippt och har gjort premiär på Systembolaget. Det känns inte så speciellt alls. Det enda jag kan tänka på är att han åkte förbi. Att han vinkade. Att han har grattat mig på Facebook. Att han gör så att jag blir totalt jävla urblåst i skallen.

Av J - 20 maj 2008 15:21

Hur stor är sannolikheten att precis när jag väntar på min buss åker H förbi med sin och vinkar. På min födelsedag. Vad är oddsen?

Av J - 20 maj 2008 05:50

Arton personer som varit inne hittills - och bara en som sagt grattis. Fy på er!


Har fått födelsedagsfrukost av syrran. Hon lyckades pallra sig upp när jag var i badrummet, och kokade ägg och gjorde kaffe och grejer. Avancerat. Hon bestämde även att vi ska ta en senare buss och att hon ska vakta min avdelning när jag går och byter om för att jag ska slippa stressa. Hon har nämligen hand om bemanningen idag.

Jag vet i och för sig att det mest är för att hon snoozade så många gånger och inte vill behövs stressa så mycket här hemma. Men jag tackar och tar emot.

Av J - 20 maj 2008 05:08

Det är åtminstone en som sagt grattis. Tack M.

Syrran orkade intekliva upp ur soffan, men sjöng därifrån. Sedan somnade hon igen..

Ovido - Quiz & Flashcards