Alla inlägg den 22 maj 2008

Av J - 22 maj 2008 23:43

Jag vill träffa honom. Nu. Jag vill vill vill.

Jag kan inte sluta tänka på honom. Ni vet att jag inte kan sluta tänka på honom. Kan inte sluta skriva om honom, prata om honom, drömma om honom. Jag vill sluta, men jag kan inte. Gift - han är som ett gift. Han är en drog. Och jag, jag är fast.

Av J - 22 maj 2008 23:19

Fortfarande sprängande huvudvärk bara jag rör på mig. Värktabletterna hjälper inte. Fan fan fan.

Av J - 22 maj 2008 22:43

Börjar känna mig hyfsat levande igen. Nu har jag ju t.o.m orkat kicka igång datorn, och är VAKEN, fast klockan är snart elva.


Ska vara hemma imorgon också. Skulle helst vara hemma hela helgen också, jag känner mig helt urlakad, men det har jag inte råd med. Missar jag både lön och helgtillägg blir det tufft, riktigt tufft. Hade jag bott kvar hos mamma hade det inte varit något problem. Men hur ska jag göra nu, när jag måste klara mig helt själv?

Av J - 22 maj 2008 10:51

Är så trött och kraftlös att jag inte orkar sätta på datorn. Ont i huvudet, värker i magen. Måste försöka dricka lite.

Ovido - Quiz & Flashcards