Alla inlägg den 28 maj 2008

Av J - 28 maj 2008 22:18

Har så ont i huvudet så jag tror jag dör. Kan inte ens blunda. Har tagit dubbeldos av Treo, men jag tror det är för sent.


Det har varit varmt. Jag har knappt ätit (ett äpple och en quornfilé med lite sallad hemma hos syrran) och bara druckit ett par glas vatten. Det har varit stressigt och tungt idag, det var jag och två vikarier så jag fick ta 6 personer i morse, och alla mediciner på avdelningen.

Det värsta är att det kommer bli precis likadant imorgon, men två ANDRA vikarier - så det är inte ens någon som är van vid avdelningen. Jävla skit.

Hinner i alla fall inte tänka på att äta när det är så stressigt.


Känner mig lite spyfärdig ibland, och då vet jag att det är för att jag är hungrig, men det går över efter en stund och sen känner jag ingenting.


Min magsäck krympte jättefort när jag var sjuk. Det är mer att jag inte kan äta än att jag inte vill. Dessutom är det jättetråkigt att äta ensam.

Av J - 28 maj 2008 21:49

B skulle komma hit. Hon sa att hon skulle komma till nio, innan Grey's. Och nu slutar det när som helst, och hon är inte här. Jag vet inte var hon är, hon har inte svarat på mitt sms. Har hon dött eller?


Jag har huvudvärk - migrän på g tror jag. Jag vill bara gå och lägga mig NU och skita i allt. Allt.

Av J - 28 maj 2008 20:27

Jag har en liten lätt panikångest attack.


"H is not longer listed as single"

Jag hatar Facebook. Skrämmer slag på mig totalt. Han är ju inte heller "listad" som upptagen. Han har bara tagit bort sitt civilstånd helt.

VAD BETYDER DET? Har han träffat någon? När fan gjorde han det? Om han har gjort det, vad fan gör JAG då?


Tidigare idag kände jag mig beredd att skicka ett sms till AW och fråga om han ville dela en flaska rosé i Vasaparken. Eller något i den stilen.

Nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Eller snarare, minus ett.


Jävla H. Jävla jävla H.

Av J - 28 maj 2008 18:36

Det märks att jag har börjat jobba igen - skriver inte sjutton inlägg om dagen. Tänker hela hela tiden, men jag kan ju inte direkt blogga från jobbet.


Jag och mamma har bokat vår "semesterhelg" nu. Efter att jag nu varit sjk har jag definitivt inte råd med Ösel som vi tänkt, utan mamma bjussar på en helg i Uppsala. Vad gör man där liksom?

Men men.. 4-stjärnigt hotell med värsta frukosten, och så kan man ju gå ut och äta god mat och så. Ska hälsa på mormor också, hon bor några mil utanför Uppsala. Jag har inte träffat henne sen jag gick i typ.. sjuan? Det är sex år sedan. Tror det är dags nu, medan hon fortfarande finns kvar.


Det är inte det att jag inte har velat hälsa på henne - för det har jag. Problemet är att han har lungcancer och är jättekänslig och jag har alltid lyckats bli förkyld när vi skulle dit - och då får man inte följa med.

De gav henne ett år. Det var för sex och ett halvt år sedan.


Folk säger att jag är lik henne. Utseendet mest tror jag, men på den tiden jag fortfarande hade kontakt med morfar brukade han när han blev arg fräsa att du är så jävla lik din jävla mormor. De skiljde sig innan mamma hann fylla två.


Jag vill träffa henne. Jag vill verkligen träffa henne. Morfar ger jag blanka fan i.

Av J - 28 maj 2008 05:27

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag hatar att vara vaken vid den här tiden.

Inte bara att gå upp nu, utan att över huvud taget vara vaken - men mest att vara tvungen att gå upp, såklart. Jag hatar att gå upp, jag hatar att komma hem och gå och lägga mig..


Vid den här tiden på dygnet borde alla människor sova.

Ovido - Quiz & Flashcards