Alla inlägg under maj 2008

Av J - 23 maj 2008 23:31

Har förresten tillbringat de sista timmarna med att titta på Snakes on a plane.. den stördaste film jag sett på länge. Inte läskig, mest bara jävligt störd.

Tur att man inte är rädd för ormar säger jag bara!

Av J - 23 maj 2008 22:54

Fan, jag har internetshoppat för typ 2000 idag. Så kan det gå när man är hemma och är sjuk och inte har något att göra. Det värsta är ju att det är när man är hemma och är sjuk som man absolut absolut INTE kan får ska göra det!

Av J - 23 maj 2008 19:02

Det börjar en film på Disney Channel nu - Cow Belles.


Vad sägs om det här:

"Om två rika bortskämda systrar som måste arbeta tillsammans för att ta reda på vem som svindlat deras pappas företag."

Av J - 23 maj 2008 18:49

Mamma kommer snart över hit. Jag vill inte, jag vill bara vara ifred, men jag måste försöka vara trevlig. Mina bröder är så otrevliga mot mamma, de struntar i hennes känslor och bara bråkar, så hon tycker att det är jobbigt att vara där.


Jag tycker att det är jobbigt att umgås med familjen över huvud taget. Även om jag älskar dem vill jag helst bara vara ifred.

Av J - 23 maj 2008 15:59

Fan. Jag mår illa igen.

Jag som trodde att det höll på att bli bättre.

Av J - 23 maj 2008 14:53

Borde man inte gå ner i vikt när man varit magsjuk och inte kan äta? Känner mig bara tjock och uppsvullen.


Inte går det något bra på tv heller, trots de 75-eller-hur-många-det-nu-är kanalerna, så det är gamla repriser av Sjunde himlen som gäller just nu.

Synd bara att grannen ovanför spelar så jävla hög musik (SOM VANLIGT) så att basen dunkar rakt ned i mitt vardagsrum.

Varför är människan alltid alltid hemma, och varför måste hon alltid spela så högt? Häromdagen när jag kom hem från jobbet spelade hon Winnerbäcks och Miss Lis duett Om du lämnade mig nu på så hög volym att jag hörde vartenda ord i texten. Sjöng med så högt jag kunde och hoppades att hon skulle höra och förstå piken. Det gjorde hon tydligen inte.


Jag har lust att dunka i taket, banka på hennes dörr, skriva arga lappar, skrika på den jävla människan. Men jag orkar inte. Det är korkat att bråka med sin grannar.

Av J - 23 maj 2008 12:40

Seriöst talat. Jag ligger i soffan och tittar på barnprogram. Tecknade barnprogram.

Men det är faktiskt bara i väntan på bättre - om 10 minuter börjar Stockholm Boogie på Kanal+ eller någon TV1000, och jag har faktiskt tänkt se den. Även om jag just nu fastnat lite i den fåniga tecknade serien på en av mina sju barnkanaler..

Av J - 23 maj 2008 11:56

Jaha. Ska vara hemma hela helgen, och har en ledig dag schemalagd på måndag, så nästa arbetsdag blir på tisdag. Visst, skönt att få vila ut ordentligt och skönt att få vara lite extra ledig - men fatta hur mycket jag förlorar i arbetsinkomst.


"Tänk om du har fått salmonella?" sade syrran på telefon för en stund sedan. Åh, tack för uppmuntran liksom..

Ovido - Quiz & Flashcards