Alla inlägg den 5 juni 2008

Av J - 5 juni 2008 23:44

Förresten är jag trött på att kalla alla människor för olika konstiga bokstavskombinationer, och det börjar bli lite svårt att komma ihåg och hålla isär allt.


H kommer fortfarande få heta H. Och honom kommer jag förhoppningsvis inte skriva så mycket mer om nu. Kanske..


AW får heta Popsnöret. För det är ju faktiskt det han är.


B blir Bäret - rätt likt hennes "riktiga" namn.

P kallar numer för Pupa.

PM kallar jag Chilentina.

J, är såklart Jerry.

LX tänker jag kalla Limpan. Mouhaha. Tur att hon inte vet om det..


Så, nu vet ni det.

Av J - 5 juni 2008 23:41

Det har varit riktigt dåligt med uppdatering här idag. Drog till Tanto med Systeryster och Ollebolle och hängde efter jobbet. Vi var väl där i en fem-sex timmar, och hann med två boxar rosé och ett par cider/öl.


Lite lagom glada i hatten begav vi oss hemåt strax inna halv tio, eftersom vi frös som satan och inte hade några tröjor med oss, obetänksamma som vi var. Dessutom ska båda de andra jobba i morgon. Det är visst bara jag som har semester nu..

Ovido - Quiz & Flashcards