Alla inlägg den 2 juli 2008

Av J - 2 juli 2008 21:08

Har köpt Valerina, som jag testade igår när jag skulle sova. Det hjälpte inte alls, men jag tog bara två - man kan ta upp till fyra stycken. (Valerina är för den som undrar ett receptfritt naturläkemedel som hjälper vid insomningsproblem). Hoppas att det funkar bättre i natt. Minns knappt när jag sov en hel natt ostört.


Det blir lite dåligt med uppdatering nu när jag är hos brorsan, hinner inte sitta vid datorn så mycket. Dessutom har han inte trådlöst internet, och har bara en nätverkssladd så det är lite krångligt. Har i alla fall min egen dator med mig.


Håll tummarna för att jag ska få lite sömn i natt. Jag behöver det. Bara två dagar kvar på jobbet så är jag ledig helgen sen. Hoppas att strejken hinner ta slut tills dess så att man kan ta sig hem igen. Jag längtar.

Av J - 2 juli 2008 06:05

Jag vet inte hur länge till min kropp orkar med det här jävla jobbet. Kunde knappt resa mig i morse, har så ont i ryggen. Det är värre nu än vad det varit tidigare.


Tragiskt, jag vet. Jag är tjugo år gammal, men lika ledbruten som 57-åringarna som jobbat på långvården i 40 år. Snart pajar min rygg. Snart pajar min nacke. Snart pajar mina knän helt. Snart är min hjärna så fuckad att den pajar också.

Ovido - Quiz & Flashcards