Alla inlägg den 8 juli 2008

Av J - 8 juli 2008 12:38

Popsnöret har svarat, på mailet jag skickade igår. Ni vet, det där korta, fåniga där jag frågade om Arvika.

För inte nog med att jag inte hade råd med Hultsfred, inte tid med Accelerator, och inte får ledigt från jobbet under Storsjöyran - jag kunde förstås inte åka till Arvika heller. Sätter mitt stora hopp till Popaganda nu. Missar jag Popaganda så dör jag.

Av J - 8 juli 2008 11:45

Drömde inget i natt, tror jag. Det var bara mörker, svart. Men det kan mycket väl ha varit så att drömmarna snurrade runt där under. Ofta kommer det efteråt. Ofta fattar jag inte förrän efter ett tag att jag drömt, och att det varnågot riktigt sjukt.

Av J - 8 juli 2008 01:44

Ska försöka somna snart. Det känns som att det kommer bli en jobbig natt, hemsökt av konstiga drömmar, så verkliga att jag knappt vet om de är på riktigt eller inte. Det är sjukt läskigt. Det är därför jag inte vill somna, även om min kropp skriker efter sömn.

Ovido - Quiz & Flashcards