Alla inlägg den 25 juli 2008

Av J - 25 juli 2008 16:24

Behöver inte jobba ikväll, men är dödligt trött. Nu väntar jag på Systeryster som är sen som vanligt. Snart kolar jag fan av värmeslag..

Av J - 25 juli 2008 06:55

Jaha.. nästan 2½ timme sömn blev det. Och jag har precis upptäckt att jag har ett rött märke mitt under foten, lika stort som en tia ungefär, som går så in i helvete ont. Plus ont i ryggen, det känns som att den låser sig i vissa lägen.


Får se om jag vågar prata med Systeryster och boka av det extra passet jag skulle jobba ikväll. Jag kan ju knappt gå ens. Fyyyyy fan.

Av J - 25 juli 2008 03:23

Nej, nu släcker jag fan lampan och stänger av datorn. Nu jävlar ska jag sova. Tre timmar kvar tills det är dags att kliva upp..

Av J - 25 juli 2008 03:08

Det får bli Elliott Smith som sjunger mig till sömns (?) i natt. Om jag nu lyckas somna. Vill egentligen lyssna på Stars, de funkar alltid, men då kommer jag bara tänka på Popsnöret och då blir jag irriterad och kan inte somna ändå. Vilka jävla problem man har..

Av J - 25 juli 2008 02:28

Kan inte sova, kan inte sova, kan inte sova.. Och det stressar upp mig som fan. Särskilt när jag tänker på att jag ska gå upp om mindre än fyra timmar, och att jag sedan har en arbetsdag på tolv (bajsfyllda) timmar framför mig.


Det har gått så långt att jag sms:ar med exet Busspojken. Gör det allt oftare nu för tiden faktiskt. Vi är båda väl medvetna om att det aldrig blir vi igen, är det slut så är det slut, men det är skönt att kunna prata igen. Vi känner ju varandra så väl, fast det är snart ett år sedan vi (=jag) gjorde slut. 


Jag hade alltid sömnproblem när vi var tillsammans, nästan värre än jag haft senaste halvåret. Han hade också svårt att sova, men det var nog mest för att han jobbar natt.


Nej.. nu ska jag sluta messa med honom. Det är inte hälsosamt att prata för mycket med föredettingar sent på natten när man är trött, ensam och inte kan sova..

Av J - 25 juli 2008 02:13

Nu sitter Bäret ensam på akuten, och jag känner mig jätterutten som inte kunde följa med.  Men å andra sidan hade hon ju tänkt åka hem först, men bestämde sig sedan för att åka till akuten i alla fall, när hon ändå satt i taxin.


Jag ska upp om fyra timmar, och kommer nog aldrig kunna somna. Jag hade lika gärna kunnat följa med, istället för att sitta här hemma och bara vara en dålig kompis..

Av J - 25 juli 2008 00:24

Det kommer inte bli mer eller bättre sömn i natt. Stackars Bäret har jätteont och mår dåligt, och vi har tillbringat sista halvtimmen i telefon med Sjukvårdsupplysningen. Jag lider med henne, men jag vet inte vad jag kan göra. Fan.

Ovido - Quiz & Flashcards