Alla inlägg under juli 2008

Av J - 22 juli 2008 13:14

"Du är söt och jag är blyg" - kan man säga så till en kille? Eller skriva blir det väl snarare. För jag funderar starkt på att skicka iväg ett litet mess till Esteten. Inte till mobilen som Jerry försökte få mig att göra, utan på Facebook (som trots att jag hatarhatarhatar det faktiskt kan vara bra att ha ibland).


Det har i alla fall inte gått så långt att jag tagit fram skolkatalogen från gymnasiet och tittat på honom. Än.

Av J - 21 juli 2008 19:34

Jag har träningsvärk. Träningsvärk. Jag tränade igår. Jag. Det är knappt att jag själv tror det.

Av J - 21 juli 2008 05:25

Önskar att jag var ledig idag. Hela kroppen värker av trötthet.

Förlåt att jag gnäller... men ibland måste man få göra det. 


Är i alla fall glad att jag slutar tidigt idag, bara sex timmar på jobbet (vilket är mer än nog när man tillbringat över 20 timmar där bara de senaste två dagarna). När jag slutar ska jag iväg och införskaffa penslar och lacknafta, så ska jag måla mina köksstolar gröna.

Av J - 20 juli 2008 20:44

Kan man bli utbränd när man är 20? Tror jag är på god väg att klappa ihop totalt. Jag måste hitta ett nytt jobb, pronto. För min värdighet, för min hälsa och kanske framför allt för mitt psykes skull.

Av J - 18 juli 2008 21:58

Jag kom inte in. Jag kom inte in, och mitt liv är över. Jag kommer få torka bajs tills jag är 65.

Av J - 17 juli 2008 22:39

Har ingen lust att skriva. Kommer inte på något att skriva om. Jag är inte glad, men inte heller jättenere. Känner mig snarare som ett stort vandrande vacuum. Men ni vet ju att mitt humör svänger rätt snabbt, så vem vet, imorgon kanske jag är tillbaka och bara tokskriver igen..

Av J - 16 juli 2008 22:54

Är helt slut. Busungarna tar kål på mig, och jag tror att jag börjar bli sjuk. Och så har jag min dator hemma. Fuck den här dagen..

Av J - 16 juli 2008 06:54

The Tough Alliance är det bästa sättet att starta dagen på.

Ovido - Quiz & Flashcards