Alla inlägg den 18 september 2008

Av J - 18 september 2008 23:09

Jag bara går runt och väntar på att något ska hända.

Står i kassan på jobbet och väntar, plockar med bokborden och väntar, tittar på folk och väntar, går på krogen och väntar, sitter på bussen och väntar. Väntar, väntar, väntar. På vad? Jag vet inte. Något. Någon? Vad som helst som är något annat.

Av J - 18 september 2008 08:01

När slutade jag äta frukost? Insåg precis att jag inte minns när jag senast åt något på morgonen. Förut dog jag nästan av hunger när jag vaknade, och åt jag inte ordentligt så svimmade jag innan jag ens han fram till skolan eller jobbet. Nu blir jag sällan hungrig före lunch..

Av J - 18 september 2008 07:25

Jag orkade bara läsa inledningen igår, sedan somnade jag. Nickade till flera gånger och vaknade av att jag tappade boken i mitt eget ansikte - då gav jag upp. Är man så trött så lär man sig inget ändå.


I morgon börjar helgen, det ska bli skönt att vara ledig. Lilla O fyller år på lördag, och jag har egentligen lovat att följa med på hans första krogrunda, men han vill inte ha mig med. Dessutom så är jag trött och fattig. Jag tänker tillbringa helgen hemma tillsammans med en massa bra filmer..

Ovido - Quiz & Flashcards