Alla inlägg den 2 september 2008

Av J - 2 september 2008 09:33

Jag kommer fan få lunginflammation eller något av att bo i den här lägenheten. Eller i alla fall vara konstant förkyld hela vintern. Det är typ en månad kvar tills de sätter på värmen, tror jag. Jag har ont i halsen varje morgon när jag vaknar.


Måste ringa hyresvärden och be dem kolla temperaturen på mina golv. Det här är fan sjukt.

Av J - 2 september 2008 00:40

 

Och där faller ännu en tår,

rinner nedför kinden

Jag ska kasta allt när jag går

Fräta bort allting med thinner

speciellt sånt man aldrig får glömma

Jag ska stanna kvar länge ikväll

 


Av J - 2 september 2008 00:10

Jag skulle behöva supa mig asfull för att slippa tänka ett tag, och för att kunna somna lättare. Men jag kan inte göra det utan sällskap. Har försökt någon gång, men det gav mig bara mer ångest.


Lite sällskap och en dunk vin skulle inte sitta helt fel.

Ovido - Quiz & Flashcards