Alla inlägg den 6 september 2008

Av J - 6 september 2008 15:36

Nu börjar det bli läskigt. Jag är jätteyr och mina händer bara skakar. Börjar jag bli sjuk på riktigt? Ska gå över till mamma så får jag lite sällskap. Det är läskigt att vara ensam när det är så här.

Av J - 6 september 2008 15:12

Jag har kommit in i en period när jag är en dålig kompis igen, jag vet. Jag har så mycket att göra, och är så trött och fucking självupptagen, jag har en mobil som i åtta fall av tio inte går att ringa med, och jag är så jävla tankspridd.


Så, förlåt. Förlåt att jag inte hör av mig så ofta som jag borde, förlåt förlåt. 

Av J - 6 september 2008 14:57

Jag har hostat och snörvlat lite hela veckan, men nu börjar en riktig dunderförkylning sätta in. Det känns som jag har en stor degklump som jäser i mitt huvud, jag hostar och hostar, och det värker i hela kroppen. Och jag sov till halv tre, vilket jag i princip aldrig gör (förutom om jag kom hem typ sju på morgonen och var skitfull, och så var ju inte fallet nu).

Usch. Och jag som ska jobba imorgon.

Av J - 6 september 2008 14:33

Hade tänkt skriva lite när jag kom hem i går/i natt, men jag var så förbannat trött att jag inte ens orkade starta datorn, så jag gick och lade mig istället.


Vi - jag, Märy, och Lajnus (killen från min kurs som har så bra musiksmak) - möttes upp utanför plugget för att gå på kårfesten. Först fick vi köa hur länge som helst för att få komma in. När vi till slut gjorde det upptäckte vi visserligen att en Åbro Sigill på flaska bara kostade 32 kr, men även att musiken var  f r u k t a n s v ä r d. När vi skulle köpa öl nr. 2 var det typ en timmes kö till baren, och fortfarande lika kass musik. Vi svepte ölen illa kvickt och tog sedan pendeln in till stan.


Väl framme i stan hade vi inte en aning om vad vi skulle göra, så vi gick runt en stund och hamnade till sist på McDonalds. Sedan åkte vi, var och en för sig, hem och sov. Slut på kvällen.


Det blir aldrig som man tänkt sig..

Ovido - Quiz & Flashcards