Alla inlägg den 7 september 2008

Av J - 7 september 2008 23:43

Jag är nog ganska trasig. Men vem är inte det, egentligen..

Av J - 7 september 2008 22:41

En sak som känns bra är att jag har börjat läsa igen. Nu krävs det ju nästan för att vara bra på jobbet. Jag älskar att läsa, men det går i perioder. Nu har jag en nästan obegränsad tillgång till böcker, och jag kan köpa dem sjukt billigt. Ingen tv för mig ikväll inte, jag ska läsa. Mys.

Av J - 7 september 2008 21:44

Trött, trött, trött. Kommer hem, och grannjävlen (ni vet, hon som alltid har så hög och usel musik på och typ alltid är hemma) har som vanligt någon dålig låt på repeat. Orkar inte med det idag, jag vill bara softa och lyssna på Ed Hardcourt, så jag lämnar en lapp i brevlådan.Nu kommer hon väl hata mig, men det skiter jag i. Det är väl bättre att jag ger henne en lapp, än att jag ringer till störningsjouren, eller hur? För hennes del alltså.


I morgon är jag ledig från jobbet, och har egentligen föreläsning, men jag orkar inte gå på den. Istället ska jag tvätta, för jag har verkligen ingenting rent kvar, och jag har inte råd att göra som jag brukar när det krisar - köpa nytt.



Av J - 7 september 2008 09:08

Fick sms från Popsnöret i natt, han undrade om jag ville, som han uttryckte sig, knulla. Jag svarade att jag sov och ska jobba idag, och då ville han ses i veckan istället. Men orka.

Det är bara för att han har blivit dissad av någon annan tjej. Det vet jag, för jag såg det på Facebook.

Av J - 7 september 2008 08:57

Jag släckte lampan och somnade halv elva igår kväll, och gick upp nu. Om en timme åker jag till jobbet, men önskar att jag fick vara hemma och sova hela dagen. Får dock tänka på att det blir bra med pengar när man jobbar på helgen.


 Med lite Rinexin och Alvedon ska jag nog klara dagen. Och så blir det sova sova när jag kommer hem. Föreläsning imorgon en massa sidor som skall läsas tills dess. Bläh.

Ovido - Quiz & Flashcards