Alla inlägg den 10 september 2008

Av J - 10 september 2008 22:23

Cause if you think love will come towards you

like a warm summerbreeze

you got your head among the clouds

and you will never be free

you´ll spend many nights alone

I know

 

If you don´t feel the way I do it don´t matter

cause I´ll never know how you feel

but if you do then sure I´d be flattered

in my mind it´s all different anyhow


Av J - 10 september 2008 22:13

Det var faktiskt riktigt roligt att hälsa på familjen. Mamma kom hem strax efter att jag kom, och båda småbröderna var där. Vi pratade, retades och hade jättetrevligt. Jag är glad att jag har flyttat. Det är skönt att kunna välja när man ska umgås med sin familj. Då slipper man bråka så mycket.

Av J - 10 september 2008 20:41

Nyss hemkommen från jobbet, trött, frusen och jävligt hungrig, trots att jag faktiskt åt lunch. Funderar på att svälja min stolthet och gå hem till mamma och göra ett par mackor, för det finns inte mycket ätbart här hemma just nu. Jag är för fattig och lat för att handla mat den här månaden.


Msn:ade lite med Lilla O. Han sade att mamma är på föräldramöte, men att han gärna dricker te med mig. Nästa lördag fyller han 18. Älskade lillebror.

Av J - 10 september 2008 01:22


Maybe I could be yours

Maybe you could be mine

God, I've waited so long

Maybe my time has come

to walk by your side


Please put me at ease,

now my soul is ready for peace

Give me the lovers curse

Now i'm ready for you,

my rebel, my hope.

Av J - 10 september 2008 00:54

Jag är lite full. Och lite hungrig. Förutom en Yoggi yalla till lunch vid ett har jag inte ätit sedan frukost. Micrar lite pytt-i-panna för att inte svälta ihjäl, och för att mota bort morgondagens eventuella baksmälla lite. SKa skölja ned maten med lite Treo.


Allt känns luddigt på något sätt. Fördelen med alkohol.

Av J - 10 september 2008 00:44

Det finns en person som jag egentligen inte känner, men som jag faktiskt bryr mig om. Som jag delat några av mina innersta tankar med. Som inte gett ett knyst ifrån sig på två dygn. Vilket antingen kan tolkas som att han mår jättejättebra, att han mår riktigt jävla jävla ovanligt uselt, eller att han bara inte har tid. Hur mår du? Lever du? Jag hoppas det..

Av J - 10 september 2008 00:37

Ute med Systeryster och Gabe. Krullet står i baren, såklart. Hälsar på mig , ger mig en kram. Är sedan övertrevlig mot alla andra, fast han brukar vara asdryg mot allt som andas. Tittar hela tiden åt mitt håll. Verkar sur för att Gabe gav mig en puss som hälsning när han kom. Han vet visserligen inte att Gabe är gay, men är ännu mer nonchalant efter det. Moget, eller?


Ändå vill jag bara bli sedd. Jag är så trött på att ingen lägger märke till mig.

Av J - 10 september 2008 00:31

It's getting late I think my time is runnig out

No one special nothing lasting within sight

How should I stay calm when panic lies just ahead,

Everyone can see my youth hanging by a thread


Ovido - Quiz & Flashcards