Alla inlägg den 12 september 2008

Av J - 12 september 2008 07:51

Senast på måndag måste hyresvärden sätta på värmen. Jag längtar. Det är stört kallt hos mig.


Det verkar vara rätt kallt ute också. Funderar på den röda mössan. Jag blir glad av färgen. Ska försöka bli lite mer pepp inför kvällen. Jag vill ju faktiskt väldigt gärna se Autisterna, så hur trött jag än är ska jag tvinga mig in till stan i kväll. 

Av J - 12 september 2008 00:17

Och jag spelar utan insats här

det är sand emellan fingrarna

och att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet

 

Och jag böjer mig framåt när jag går här bredvid

och jag håller upp handen för att gömma mitt liv

för så länge som jag kan komma ihåg

har det funnits ett klister som fastnat på mig

 

Jag har bara ett sista ord att säga innan jag stänger av datorn och försöker sova: fuck.

Av J - 12 september 2008 00:15

Huvudvärk har jag också. Vet inte om det beror på att jag ätit och druckit dåligt, eller för att jag stressat och spänt mig så mycket idag. Helvetes fucking jävla skit. Treo och sömn kanske fixar det till imorgon. Fan, till och med ögonen gör ont, på baksidan liksom. Det dunkar i dem när jag blundar.


Känner på mig att det här kommer bli en hemsk natt. 

Ovido - Quiz & Flashcards