Alla inlägg den 13 september 2008

Av J - 13 september 2008 22:56

Festen är i gång, och vi blev ett gäng faktiskt. Tror det här kan bli rätt lyckat. Kvällen började dessutom med ett meddelande från Popsnöret på Facebooks chat. Sedan fick jag ett lite halvdirty förslag av honom via sms, och han vill komma hit sen. Tror dock att det kommer rinna ut i sanden som vanligt. Han kommer bli för full och inte orka åka hit.


Men nu ska jag inte tänka så negativt. Nu ska jag fortsätta umgås med mina vänner och bekanta, lyssna på bra musik och dricka jordgubbsvin. 

Av J - 13 september 2008 10:25

Det är nog bra att bjuda över lite folk då och då, för då måste man städa innan. Det kan ju inte se ut hur som helst när man har bjudning. Så nu springer jag omkring som en yr höna och diskar, plockar undan tvätt, och ställer in mina elva nyköpta böcker i hyllan. Men dammsuger, det gör jag imorgon.

Av J - 13 september 2008 02:44

Någon i huset har fest, och musiken dunkar som fan från någonstans ovanför min lägenhet. Jag är trött som attan. Kör igång Britta Perssons första skiva (är inte så förtjust i den andra) och försker sova nu.

Av J - 13 september 2008 02:34

Autisterna var toppen. Större delen av publiken verkade dock mest bestå av muppar..


Mitt framför oss stod Maia Hirasawa, som anslöt sig till bandet på scenen vid näst sista låten, och sjöng med lite grann. Fast hon hördes inte så mycket.. 


Hur som.. vi hade en trevlig kväll, jag och Märy. Åkte hem tidigt,gamla och trötta som vi är. Förr i tiden lämnade vi aldrig Debban innan stängningsdags, men nu har vi ju faktiskt en dag att tänka på imorgon också. Då blir det fest. Hemma hos mig. Dock inte med riktigt samma klientel som förra gången, det blir nog lite lugnare nu. Det ska bli skoj.

Ovido - Quiz & Flashcards