Alla inlägg den 15 september 2008

Av J - 15 september 2008 21:54

Nu är jag nästan lite stolt över mig själv. Har lagat mat till tre matlådor, plus middag för i kväll. Jag älskar att laga mat, men gör det inte så ofta längre. Det är ju inte särskilt roligt att lägga en massa tid på att laga mat när man äter den på fem minuter framför tvn..


Ibland önskar jag att jag hade någon att laga mat till. Eller med.

Av J - 15 september 2008 08:19

Åh, vad jag är glad över mina nya arbetstider! Istället för att jobba 7-15.30 ena dagen, för att börja kl. 13 och sluta 21 dagen efter, och sedan jobba 8-17, tidiga mornar blandade med kvällspass, så börjar jag tidigast klockan 10, och jobbar som senast till 20. Lovely.


Den här veckan är väldigt bra, schemamässigt. Jobbar till 19 mån-fre och är ledig helgen (igen!). På torsdag har vi seminarie i plugget, och min och Lajnus grupp har en fråga som vi ska leda diskussionen om. Jobbigt, när vi ingen av oss sagt ens ett ord rörande filosofi än så länge..

Av J - 15 september 2008 00:13

There is no solution so I'll
drink until all my dreams are fulfilled
It's because I don't care
I don't share anything
Anymore!

I'll puke until somebody gets me thrilled
It's because I don't care
I don't share anything
Anymore!


 Funderar lite på en sak bara. Det är väl fånigt att jag tänker på det. Ännu fånigare att jag skriver det här. Men jag undrar när, eller kanske snarare om, en viss person som jag tycker verkar rätt intressant kommer sig för att fråga om min msn.. 




Av J - 15 september 2008 00:00

Byggd av bomull, du var aldrig menad för en sån här

kall och hård värld där man ska vara evigt stark och byggd av järn

Dom kommer aldrig att se, dom kommer aldrig att veta vad dom missar

när dom inte väljer dig för ditt hjärta är lika stort som hela vår jord

 

Ovido - Quiz & Flashcards