Alla inlägg den 16 september 2008

Av J - 16 september 2008 23:55

Åh. Är helt slut, kom precis hem efter en sen (men mysig) fika med Pupa och Chilentina. Tio timmar på jobbet idag, men det gick som en dans - och jag slapp det där jippot som var, en av de andra gick istället som tur var.


Trött i fötterna och benen. Borde köpa stödstrumpor, men det är sån kärringvarning på det.

Av J - 16 september 2008 08:30

Nu ser faktiskt t.o.m håret okej ut. Bra, då slipper man skämmas om någon ser en.


Idag blir nog en rolig arbetsdag, om jag bara slipper bli ivägskickad på en författarträff på kvällen. Det vill jag verkligen inte. Ska i alla fall jobba en timme extra, till stängning, så det blir lite extra pengar. Och en timme mindre att sitta hemma och tänka..

Av J - 16 september 2008 08:01

Startar upp dagen med lite Håkan Hellström, dansar runt lite i lägenheten. Är fortfarande mätt sedan middagen, så jag behöver inte äta frukost, utan kan koncentrera mig på att försöka fixa till håret lite idag. Jag ska klippa mig nästa torsdag, för jag ser fan ut som Björn Gustavsson. Det är jättegulligt att se ut som Björn Gustavsson om man är Björn Gustavsson. Men fan inte när man är jag.

Ovido - Quiz & Flashcards