Alla inlägg den 19 september 2008

Av J - 19 september 2008 23:29

Smågodis och iq-befriade romantiska komedier i soffan tillsammans med Systeryster. Fast hon har somnat. Men å andra sidan kommer jag nog också att slocka snart, den här veckan - i synnerhet den här dagen - har sugit musten ur mig. Den här dagen har varit helt sinnersjuk.

Kanske är på väg att bli det själv också.

Av J - 19 september 2008 14:51

Snart är min lunch slut. Idag är en dålig dag, och jag vill bara bort. Vill inte jobba idag, allt bara snurrar. Distrahera mig. Rädda mig.

Av J - 19 september 2008 08:01

Om elva timmar börjar min helg. Jag längtar. Jag tycker om mitt nya jobb, men jag är så trött just nu. I kväll tänker jag bara mysa hemma, så vida det inte händer något omvälvande, men det lär det ju inte göra.

Jag välkomnar dock prinsar på vita hästar (eller med cykel eller sl-kort om det är svårt att få tag i en häst), drakar av alla de slag, och möjligtvis även en eller annan groda i brist på bättre.

Av J - 19 september 2008 07:53

Måste bara ha lite Nirvana så här på morgonkvisten..



Ovido - Quiz & Flashcards