Alla inlägg den 21 september 2008

Av J - 21 september 2008 23:44

Jag vet inte vad jag vill. Med mitt liv, med mig själv. Med någonting. Jag blir bara mer och mer förvirrad för var dag som går. Mer och mer förvirrad för varje gång han kommer tillbaka in i mitt liv igen.


Och nu skrev han till mig på msn. Jag fattar ingenting. Ingenting.

Av J - 21 september 2008 23:00

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.


Förlåt. Behövde bara avreagera mig lite. Fan.

Av J - 21 september 2008 14:49

Ska försöka hålla sams med Systeryster ända tills imorgon bitti. Hon ska sova här i natt, eftersom hon inte vill vara själv hemma hos sig (när sov hon där senast? innan sommaren?) och det är lite trubbel hemma hos mamma.


Klart man ställer upp. Men jag känner att jag är jävligt lättirriterad idag. Jag vill bara vara ensam. 

Av J - 21 september 2008 13:07

Jag försöker sätta ord på en känsla jag har, men det går inte så bra. Jag kan knappt formulera det i huvudet. Åh. Det är så jävla irriterande.

Av J - 21 september 2008 11:07

Jag däckade i soffan i går, strax efter elva. Vaknade ett par timmar senare och lyckades förflytta mig till sängen, där jag sovit som en stock tills nu. Trött, som sagt var..


Jag borde sätta igång med mitt pluggande, har en hemtenta som ska vara inne på fredag. Men jag orkar verkligen inte ens tänka på det. Det gör mig bara ännu mer trött och förtvivlad.

Ovido - Quiz & Flashcards