Alla inlägg den 22 september 2008

Av J - 22 september 2008 23:57

Fick sådan lust att sjunga. Så nu gör jag det. Skrålar med till Miss Li, och snart blir det lite Amy Millan. Sedan ska man väl försöka sova också, det blev nämligen inte särskilt många timmar  i natt. Lade mig sent, och drömde en massa skruvade drömmar.


I'm tired of the blame

Tired of the shame

I don't deserve it so

trust me

Oh baby, just trust me

Believe me

Oh baby, believe me

Don't leave me

Oh baby, don't leave me

I'm not that kind of girl


Av J - 22 september 2008 09:45

I'm not the kind to beat you from behind

I'm not the kind to tell you you've been blind

I'm not the type to put up a fight

 

I guess I'll go and lock the door behind me

What's it for when you've only got time you've got to leave behind

 

Av J - 22 september 2008 03:21

Jag kan inte sova. Jag kan inte tänka.



Av J - 22 september 2008 01:28

Förresten så har han gjort slut nu. H alltså. Han har gjort slut med sin tjej. Eller förlåt, fd. tjej.


Vad ska jag göra nu? Hoppa högt av glädje? Visst, jag kan inte förneka att det drog en il av lättnad genom mig när han berättade, men sen då? Jag orkar inte hoppas. Det är inte direkt som att han gjort det för min skull. Jag orkar inte bli besviken igen.

Ovido - Quiz & Flashcards