Alla inlägg den 25 september 2008

Av J - 25 september 2008 21:06

Vissa personer klickar man med, nästan innan man ens vet vilka de är. En del fastnar man för, och sedan vill man veta hur de har det, och hur det går för dem.


Det finns en tjej jag tänker på mycket. Vi känner inte varandra egentligen, mer än från varandras bloggar.  Hon vet vem hon är, och hon kommer läsa det här. Hon mår inte alltid så bra (men vem fan gör det egentligen), men hon verkar ha föresatt sig att bli bättre. 

Jag läser hennes blogg varje dag. Jag vill att det ska gå bra för henne.

Och jag tror att solen lyser lite extra på henne just nu. Jag hoppas det i alla fall. 


Tänk va, att man kan bry sig så mycket om någon, bara på grund av vad den skriver i sin dagbok. Men det är ju förstås inte så bara..

Av J - 25 september 2008 18:20

Jag är jävligt snygg i håret nu faktiskt. Och har en snygg mobil. Jag är fierce.


Tyvärr går det ändå åt helvete med pluggandet. Jag har läst typ femton sidor och inte skrivit en enda rad. Men det är ju över 20 timmar kvar tills den ska vara inne. Det löser sig. Det löser sig alltid.

Av J - 25 september 2008 11:17

Jag måste plugga idag. Fan vad jag måste plugga. Hemtentan ska ju vara inne imorgon, och jag har fortfarande inte börjat.

Visst, det är som Lajnus sa till mig igår - klarar jag inte den här tentan så är det inte hela världen, bara jag klarar de tre som kommer efter. But still. Jag måste försöka.


Nu ska jag åka till underbara Sander som ska klippa mig. Det var han som klippte mig kort första gången, dagen innan studenten förra året, och han är den enda som får komma nära mitt hår med en sax. Det var även han som gjorde min håruppsättning till studentbalen - dagen innan han klippte av det.

När det gäller hår så finns det ingen jag litar på som honom.

Av J - 25 september 2008 10:30

Har pratat med CSN, och ska göra en ny ansökan om studielån (måste bara hitta min dosa från banken först så jag kan logga in..) och ska snart iväg till min frisör och klippa mig. Visst, jag har väl egentligen inte råd, men jag måste faktiskt. Jag behöver det.


Dessutom ska jag hämta ett paket i centrum, och har starka misstankar om at det är min nya mobil som har kommit. Så jag antar att idag blir en bättre dag än igår i alla fall...

Av J - 25 september 2008 00:17

 

Oh yeah,

I'm taking you down,

I'm taking you down with me



Ovido - Quiz & Flashcards