Alla inlägg den 28 september 2008

Av J - 28 september 2008 22:59

Jag tycker inte om msn. Det är bland det värsta jag vet. Därför är jag nästan aldrig inloggad, eller väljer att visas som offline. Jag är bara inne sent på kvällen, och på nätterna, när det knappt är någon inne. Då man kan prata med bara en eller två personer, istället för att femton stycken skriver till en samtidigt så fort man loggar in.

Av J - 28 september 2008 21:08

Efter att omröstningen pågått en vecka skulle jag vilja offentliggöra resultatet, men det känns lite fånigt. Dels för att det bara är tio personer som svarat (resten är visst för fega) och dels för att alla lätt kan se resultatet genom att klicka på "se resultat" under undersökningen. Så jag låter bli. Kolla själva istället.

Av J - 28 september 2008 13:22

Idag gör jag ett totalt trendbrott när det gäller scrobblad musik. Linkin Park dånar på högsta volym. Jag brukar lyssna på dem vid en del tillfällen. Typ när jag är riktigt pissed off. Då går det liksom över fortare.

Nu har jag (nästan) slutat vara förbannad. Men jag lyssnar lite till.

Av J - 28 september 2008 11:43

Idag tänker jag fortsätta mitt försök med att ta tag i mig själv lite genom att göra fint i lägenheten. Lagerhaus och Bolagret står på tur i eftermiddag.

Först ska det dammsugas och fixas lite här hemma, sedan bär det av in till stan där jag ska hämta Systeryster på jobbet. Hon behöver också fixa i sin lägenhet, hon har knappt varit där sedan i våras.


Nu ska det bli riktigt fint här. Då kanske livet kommer kännas lite bättre.

Av J - 28 september 2008 03:21

Har riktigt ont i ryggen och axeln. Så ont att jag inte kan sova, trots att jag tagit värktabletter. Har därför tillbringat ett par timmar med att fixa lite här hemma. Kanske inte det smartaste när man knappt kan röra på sig, men jag höll på att bli galen.

Dessutom var det ju inte särskilt smart att släpa massa grejer från IKEA heller. Somnade när jag kom hem, och sov någon timme. Hade inte tänkt kliva upp ur sängen mer än för att borsta tänderna, men blev ivägtvingad av Systeryster och Syrianen som ville ha myskväll. Kantaralltoast, en massa lyxglass,  smågodis i mängder, chips och Cola. Jag rullade hem.

Ovido - Quiz & Flashcards