Alla inlägg under september 2008

Av J - 10 september 2008 00:44

Det finns en person som jag egentligen inte känner, men som jag faktiskt bryr mig om. Som jag delat några av mina innersta tankar med. Som inte gett ett knyst ifrån sig på två dygn. Vilket antingen kan tolkas som att han mår jättejättebra, att han mår riktigt jävla jävla ovanligt uselt, eller att han bara inte har tid. Hur mår du? Lever du? Jag hoppas det..

Av J - 10 september 2008 00:37

Ute med Systeryster och Gabe. Krullet står i baren, såklart. Hälsar på mig , ger mig en kram. Är sedan övertrevlig mot alla andra, fast han brukar vara asdryg mot allt som andas. Tittar hela tiden åt mitt håll. Verkar sur för att Gabe gav mig en puss som hälsning när han kom. Han vet visserligen inte att Gabe är gay, men är ännu mer nonchalant efter det. Moget, eller?


Ändå vill jag bara bli sedd. Jag är så trött på att ingen lägger märke till mig.

Av J - 10 september 2008 00:31

It's getting late I think my time is runnig out

No one special nothing lasting within sight

How should I stay calm when panic lies just ahead,

Everyone can see my youth hanging by a thread


Av J - 9 september 2008 22:37

Öl öl öl. Precis vad jag behöver just nu. Vår bartender för kvällen är dock inte alltför trevlig. Kan det bero på allt drama oss emellan för ett par veckor sen? Men jag vill inte ha honom. Ingen kan kuva mig.

Av J - 9 september 2008 09:08

Idag måste jag ringa pappa. Han ringde mig igår, men jag svarade inte. Jag orkade inte svara när någon ringde överhuvud taget i går. Det var över en månad sedan jag pratade med min pappa.

Jag har inte talat om att jag har slutat på fabriken, att jag har börjat plugga, eller att jag har fått ännu ett nytt jobb. Ska ringa honom när jag sitter på bussen sedan.


Åh, varför är man så fånig att man drar sig för att ringa till sina föräldrar, fastän de är världens snällaste?

Av J - 8 september 2008 13:30

Jag brände fingret på en mangel i tvättstugan. Det gör så in i helvete ont. Och det ser inte så fräsch ut heller.  Inte så konstigt kanske när det blivit utsatt för tvåhundra graders värme i typ tre sekunder. Det tog ju en stund innan jag reagerade, snabbtänkt som jag är..

Av J - 8 september 2008 12:01

Usch, jag blev plötsligt så trött igen. Och jag som har en massa saker kvar att göra i dag. Roy ska komma hit på en snabbfika, sedan ska jag in till mitt gamla jobb i stan och hämta grejer, möta syrran, åka till mormor som jag inte träffat på två månader, och sedan förhoppningsvis ta en sväng förbi SK och ta en öl eller två.


Jag behöver en öl i kväll. Skulle ha tagit en med Systeryster igår, men det blev en Dagens på Imperiet istället. Jag vill ha öl. Öl passar bättre till mitt humör.

Av J - 8 september 2008 10:54

Jag är bäst, jag är bäst, jag är bääääst! Lyckades, helt utan hjälp, få igång digitalboxen igen. Dessutom fixade jag tillbaka programinformationen, som inte funkat på över en månad. Mina bröder kommer aldrig tro mig..


Har dessutom gjort om min CSN-ansökan och tagit bort lånet. Nu ska jag strax kila tillbaka till tvättstugan. Jag är jävligt produktiv idag, försöker ta vara på det, för det händer ju inte direkt överdrivet ofta..

Ovido - Quiz & Flashcards